Thursday, June 30, 2011

tomorrow =)

ok, less than 24hours ok! :wink: :wink:
tdo x lena! mkn pn xlalu! hik2.

. . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . .

. . . . . . .

. . .

hey! u make me wanna say
i do i do i do do do do do do do do~~
lalalalaa. . . .
mari b'gumbira lalalaa~ :P

Wednesday, June 29, 2011

let's guess!

nahhhh. . .which 1 i've chosen?? ;)
d pink one?? grey?? or black?? hahaa~

ok, c u on friday, my new flat ;)
lalalalaaa~ mari b'gembira =)

Sunday, June 26, 2011


719days already?? wow~

n 5days to go ;)

Saturday, June 25, 2011

sick of being too nice.

yar, the title above is pretty enough to show how im sick of being soOoo nice to them.
its difficult to b a gud person to evry1 but i've tried my hardest.
think of other pple, other's feeling.
consider everything b4 take any action.
being concern to every1.
always b there for them.
but wut i've get??
i got nothing n finally 'saket ati'.

t'lalu mnjage ati org len spai ati sndri yg saket.
it hurt me too much! its so hurt!

Friday, June 24, 2011

epi turned out to be sad~

epi. sad. epi. sad. epi. sad. n it continues~

sng je kn mood berubah2.

jap rs epi jap sdey.

but its ok.

b kind to every1.

b nice to them.

evn u'll get hurt.

Thursday, June 23, 2011

another 1 week n 2 weeks??

there r two things~

1stly, :wink: :wink: :P
i'll c u in a week! xcited babeh.hahaa~
c u at klia on 1st july ok!

2ndly, 2 weeks left!! omg omg!!
im not physically n mentally well prepared to back to 'maktb'!!
plz plz. . .da 2 taon idup bebas kt uia then kne blek mktb =(

wuteva it is, life must go on!
1year left to b a teacher. saba aziah!

Wednesday, June 22, 2011

plz. no more tears ok!

ble pk n igt, laju jek air mata ni kuar. . .

saba ye aziah. . .b strong!

x saba nk abs blaja =(

Tuesday, June 21, 2011

every breath of life is a precious jewel. . .

when i read about islamic life etc, suddenly i found diz quotation n i wanna share with all of u.

Imam Ghazali (rh) says:

Every breath of life is a precious jewel which can buy eternal treasures. Wasting these breaths or using them for detrimental purposes is such a great loss which no intelligent person could justify. When a person wakes up he tells himself that the only commodity he has is his life. When life perishes all his capital perishes. This is a new day that Allah has given as a further opportunity to make amends. If He had taken his life away he would want to return for just a single day so that he could do good. So one should deem that one has died and has returned to the world for one more day. One should not waste these precious and invaluable jewels of life.

It is incumbent on every person who believes in Allah and the Last Day that he should not be oblivious of auditing himself.

The day has twenty-four hours. One should strive today and not become lazy and lethargic lest one loses the ranks of the ‘Illiyeen’ (the highest rank of those in Paradise) and forever live in regret.

~ lets b a better person. better than yesterday! lets move on.


soooo bored!! yar, damn bored!!
siyesly i think i need to move out of my life. .
move out of my comfort zone.
do not focus only certain pple in my life.
i need to move around.
when u focus only a few pple in ur life n those pple r bz with their own life, u have nothing!
n u become alone. nobody cares. nobody concerns.

i need to change my lifestyle.
change myself.
be a gud person.
be a gud servant of Him!
life is too short!
change urself b4 its too late!

Saturday, June 18, 2011


13days to go babeh! :P



Thursday, June 2, 2011

turning up 20! :P

thank God 4 a gift of new life, new hope, great opportunities n above all gifts of another year. . .
tenkiu 4 all bufday wishes on my special day =)
they r really nice n mean d world to me.
also thanx to my parents 4 raising me up until im a big gurl now ;)
u n again i thank u from d bottom of my heart. . .

thank Allah 4 giving me another year of life (",)